Agility i Varberg

Så har vi tävlat agility för sista gången i år, jag & Binks. För visst kan man tävla, utan att träna… Haha! Började m hoppklassen, där vi diskade oss…ja ok då, JAG diskade oss! Det är ju bra ifall jag INTE är inne i slalomet, när min duktige pudel faktiskt klarar ingången bäst utan mig i vägen… Dessutom – om jag nu ska köra skikthandling lite här och där, så kanske jag ska se till att placera mig rätt?

Dvs disken var mitt fel, och bara mitt…

I övrigt en härlig fart på bästaste Binksen, i både hopp&agilityklass. I agilityn så lyckades jag hålla mig på avstånd, och då fixar såklart Binksen pinne!

Smäll på fingrarna, matte! Och stora vågen åt min hjälte!

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

