Effektiv dag!

Vad jag har fått gjort mycket idag! Först agilityträning i morse. Sedan bad och klipp av Binks. Och så dusch och ansiktmask av mig själv. Sedan iväg till klubben för lite lydnadsträning vid spegeln, men som vanligt höll ena skyddsgruppen till just där, och trots att jag frågade, så kunde de absolut inte ha mig där vid spegeln… Fanns viss risk, sa de… Och så som de vrålade på sina hundar, så är jag glad att jag inte tränade där!
Istället blev det frittfölj och framförgående m Binks, och framåtsändande! Gorm fick frittfölj och framåtsändande, och så kunde jag inte låta bli att testa Anitas tips om hoppet!
Efter en liten kiss av Nash, åkte vi hem till Emelie, som haft frysrensning och nu har jag plötsligt störtfullt i min hundfrys. Emelie bor på 5 vån, så såklart passar en lantis på att miljöträna liten valp, så nu har Nash åkt hiss, tagit sig igenom konstiga dörrar och listat ut att en trappa leder både upp och ner!
Nu är det en kopp te, sedan sängen – imorgon är det Spårträning!

 

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

