Debut i lkl spår

Åh så duktig han är, Binksemannen! ❤

Plockade upptaget galant, och jag hörde bakom mig att där fanns inget att dra av för! Sedan travade vi på, i ett härligt väder och vacker natur. Växlande terräng och med ökande drag i linan – kändes hur bra som helst. Tog lite tid innan vi hittade första pinnen, så det var nog där nånstans som vi missade en.

Sedan kom vi ut på en vandringsleder, och dumma matten var helt övertygad om att längs den, gick inte spåret. Binks förstod såklart inte vad jag sysslade med (och nu i efterhand, inte jag heller….) Till slut gav jag upp och lät Binks bestämma, och se där,nu hittade vi direkt både spår och nästa pinne. Därmed missade vi maxtiden, och blev underkända…

Jag är ytterligt nöjd med  Binks arbete,mindre nöjd med mig själv…

Kul att ha provat i skarpt läge iaf!

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

