159,5p!!!

Känner mig lite besviken på dagens tävling i tvåan. Binks var inte alls i form, och alla momenten gick lite halv-dassigt.  Han såg hängig ut, när vi gick in och hade inget tryck alls.

Nu har vi kommit hem, och han går rakt in och lägger sig… Hmm, om han är lite sjuk, så var dagens prestation ändå bra! Vi vann klassen, vilken är en tröst… Men siffrorna var rättvisa, för varken jag eller Binks var några ess idag. Vi förtjänade inget första pris idag.

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till 159,5p!!!

  1. Erika skriver:

    En halv poäng för lite. Typiskt.

    • pebblesse skriver:

      Ja.. Nån gång ska man hamna där oxå… Har analyserat en del, och kommit fram till att jag var i otakt idag, och så smög sig nervositeten på… tillbaka till ritningarna…

  2. Anna med flock skriver:

    Tjatigt. När jag läste ditt inlägg tänkte jag genast fråga om mattes tävlingsnerver. Ser i kommentaren ovan att du redan funderat på det. Tror du har knuten där. Om du fixar den biten, så fixar Binks resten! 🙂

  3. Bryt ihop och kom igen!! Shit happens! Och livet går upp och ner. Ibland har man nog för stora krav på sig själv…… Egentligen ska det var kul att tävla istället för en press eller? Jag försöker intala mig det för att komma till start snart!!
    Peppande hälsningar från Uppsala!

  4. Jennifer skriver:

    Binks.. Finner inte ett tillräckligt bra ord. Men vilken snygg hund! Mållöst!

    • pebblesse skriver:

      oj vilken komplimang!
      men – jag håller ju med förståss… 🙂

      nu måste jag in och kolla vem du är… nyfikenhet är en last hos både mig och Binks!

Kommentera

