Nepp det bidde ingen debut nu heller…

Snö, is – och sedan regn, tö, slask och slaskhalka… nä, jag har haft mycket annat för mig i helgen. Mandelformar, knäck och rockyroad-godis är nu klart och packat för julresa!

Hundarna är något uttråkade… trots att det blir en hel del klickerträning inomhus nu. Ett örngott gjorde att Binks plötsligt kan alla byten utan anmärkning, men ifall jag viker örngottet en gång, så blir det plötsligt svårt???????

Gorm har redan ifrån början svårt att få plats på örngottet, och började att bjuda på att buga… haha! Det klickade jag, det oxå!

Sedan har det blivit en del vittringsträning – och ibland så går det felfritt hela passet igenom. Ibland så förstår den röde ingenting, och tar första bästa…. Hmm.. tror definitivt att det är något han fått i arv från sin mor…. (kan man skylla på något, så ska man det… har jag hört….)

Idag blev jag dessutom helt klar med alla julklappar – och den här veckan ska jag bara gå och mysa i julkänslan… Gött!!

Kram och god jul på er alla!!

julkort 2012

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nepp det bidde ingen debut nu heller…

  1. Erika skriver:

    Vilket härligt julkort! God jul tebaks :-)!

Kommentera

