Fått jobb!!

Jajamensan! På måndag börjar jag arbeta igen – så då lär bloggandet bli betydligt mer sporadiskt.. men så får det väl vara då!

Även idag har jag följt min plan, fast jag kände mig inte riktigt kry så det fick bli lydnad på vår fotbollsplan.

Binks – gjorde sitt snyggaste Kryp någonsin! Lågt, bra och jämnt tempo, och rakt!! Sedan gick vi över till att träna Sitt-Stå i fjärren – som tar sig riktigt fint. Och så avslutade vi med en inkallning m stå, och två raka. Pigg och glad röding idag!!

Gorm – fick träna på uthållighet i positionen, och sedan lite sidoförflyttningar, som har blivit lite hoppiga sedan jag råkade stämpla honom på en tass…. Han visade också tydligt att han ville visa hur bra HAN kan krypa, så det fick han såklart! Avslutade med att träna Ligg-Stå i fjärren – efter att ha upptäckt att det inte var så solklart längre.

 

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fått jobb!!

  1. Anna med flock skriver:

    Heja, heja!! Kör du låsta bakben i sitt/stå? Jag har beslutsångest hur jag vill ha den…

  2. pebblesse skriver:

    nej – låsta framben

  3. Anna med flock skriver:

    Låsta framben alla växlingar? Eller olika på olika skiften? På sitt-ligg känns ju låsta bakben som det naturliga? På ligg-stå håller jag på att kräkas snart på låsta bakben… Men så har jag också ett begränsat tålamod!

Kommentera

