Ibland kan t.o.m. jag följa mina planer ju…

Sedär – det bidde jaktspår (drevspår) till Binkisen. Och han tog det med ett härligt drag i linan! Hade superfokus i rask trav hela vägen, och höll sig i spårkärnan! DUKTIG och GLAD liten pudel!!

Sköönt, nu släppte min ågren efter spåret i söndags!!

Gorm fick ett stort, mångfaldigt Z – över blöt äng, och han njöt i stora drag över uppgiften!
Missade en snusdosa (!) och hade lite snurr i någon vinkel – men han är såå duktig!! Ger inte upp utan jobbar mkt hängivet!

På kvällens ag-kurs – handlade det idag om Plock-in-arm, Wrap, Jaakko och att vrida kropp och fötter rätt, för att ge rätt vidare-signal till hunden. Svårt – och jag kände mig allt annat än vig…. Hem och träna!!!

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

