183p och vinst i lydn.1

… känns lite förmätet att inte vara nöjd… å andra sidan är jag mycket nöjd m Binks och resultatet, men inte lika nöjd med mig själv.
Här ligger oxå anledningen till att vi inte tävlar högre lydnadsklass ännu – JAG ska klara att fokusera och inte få en massa prestationskrav….

För jodå, jag lyckades sätta press på mig själv även idag. Trots att jag vet att Binks lätt fixar en lydnadsetta…
Och såklart blev Binks påverkad av mig – fruktansvärt irriterande är det hela.

Men, men – vi höll ihop iaf, och körde ett hyfsat program.
Enda egentliga tappet var apporteringen, där Binks ALDRIG hållit i en sån konstig apport förut – och spottade ut den innan TL kommenderade att ta den…
Å andra sidan – så kan det vara en reaktion på mig, det oxå…

Vann gjorde vi iaf, och det med fina 183p!

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 183p och vinst i lydn.1

  1. Men grattis!!!!! Duktiga ni är!!

Kommentera

