Sökläger i 30-graders värme

Pjuh – jösses, det var svittit på Tånga hed, de här fyra dagarna!
6 ekipage har under 4 dagar slitit som slavar, och verkligen tränat maximalt med sök!
Jag brukar få höra att jag kör hårt med mina gruppdeltagare – men jag undrar ifall det inte är jag som är allra värst däran, efter helgen?

Högsommarvärmen gör inte saken lättare, även om jag ABSOLUT inte klagar på värmen!

Fräknarna lever loppan på nästippen, och kinderna blossar illröda – medans benen istort sett är helt bortdomnade!
Mao – jag mår som jag förtjänar – efter ett riktigt härligt läger!

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

