Fredericia

Jag har bestämt mig för att ge Binks en rejäl chans på utställning – iaf under den här våren. Vad som händer med pälsen i sommar, beror helt och hållet på hur bra det går… så vi får väl se.

Året började m MyDog, där Binks fick ett första CACIB.

Idag var vi i Fredericia, Danmark – och det gick inte sååå illa, tycker jag. Retar mig lite på att Binks fastnade i en tikfläck i Bästa hane-klassen – vilket antagligen kostade oss certet, eftersom han inte visade sig ordentligt då.

Men – det blev ett andra CACIB, från ett andra land – och så reservcertet. Placering 2:a bästa hane – min fine Binkebonk!!

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fredericia

  1. Kerstins pudlar skriver:

    Tjusigt, Stort grattis !!

  2. Majsan skriver:

    Han är allt bra snygg din lille filur ;o) Då håller vi tummar för att våren fortsätter med fina resultat för honom.

  3. Han är bara så djäkla snygg alltså! Och så snyggt klippt! Läckert!

Kommentera

