26/9 Fått jobb!!

Först händer inget, sedan inget… sedan inget………. och sedan PLOFF händer allt på en gång!
I måndags blev jag kallad till en rekryterare, där jag fick göra ett rejält test och sedan intervju – totalt 2,5 timmar.
Tydligen klarade jag mig bra då, för i onsdags blev jag kallad till intervju hos kunden – och det gick oxå bra.
För igår så var jag hos kunden på en andra intervju – och den slutade med att vi skrev avtal!
Så – nu har jag fått jobb, och jag börjar på måndag!!

Det är ett jobb helt i min riktning – dvs nästa steg inom logistik, där jag får både mer ansvar, samtidigt som jag inte tappar kontakten m det operativa.
Det är ett mindre företag och mina blivande kolleger verkar dötrevliga!
Såklart är jag jätteglad då  jag har en väldigt spännande tid framför mig!

Inser oxå den omöjliga ekvationen med ett heltidsjobb med mer ansvar, samtidigt som jag vill träna 2 hundar i totalt 4 grenar!!
Nyfrälst som jag är, så kommer jag inte att släppa agilityn. Sedan är det frågan ifall jag vill köra spår el sök m Gorm – jag vet inte riktigt.
Ena dagen har bestämt mig för spår, nästa dag vill jag köra sök.
Tror att jag får börja med spårträning – i lugn takt till att börja med.
Sök tar ju en hel helgdag, vilket spår inte gör på samma sätt.
Sedan kan jag kanske ändå hoppa in och gästspela lite sök i något gäng, någon gång…. hoppas jag. Det känns dumt att bara släppa söket sådär rätt upp och ner… när vi kommit så långt som vi ändå har.
Sedan är det som Anna sa oxå, att jag lägger mycket större prestationsångest på mig själv när det gäller söket – medans spåret tränar vi mest för att det är kul! Och gissa då vilken gren som Gorm tycker är roligast just nu? Och vilken som går bäst tävlingsmässigt? Skrattar Funderar

Men – lydnad på onsdagkvällar, agility på torsdagkvällar och spår en helgdag. Det känns lagom.

I torsdags så badade jag och klippte Puh igen – och oj vilken mysig svart sammetspudel jag fick!! Tror att jag börjar få allt bättre klippteknik!
Gorm håller sig ovanligt undanskymd när jag sätter igång m pälsvård – undras varför?? Haha!!

Wish me luck on Monday!!

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 26/9 Fått jobb!!

  1. kaadd skriver:

    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!Lycka till och kör hårt, det vet jag att du kan.Men glöm inte att lyssna också, Det blir jättebra!! /Katrin & Ozzy

  2. Annette skriver:

    Supergrattis till nya jobbet! Så gött! =)/Annette och Tyler

Kommentera

